Thursday, May 7, 2009

SUKAN TAHUNAN SK MENGKUANG DISAMBUT DI INSTITUT PERGURUAN TUANKU BANON.TERIMA KASIH PARA PELATIH YANG SUDI MEMBANTU






2 hari berturut Rabu and Khamis KPLI opsyen PJ IPGM kampus Tuanku Bainun bermandi peluh dan matahari tolong cikgu cikgi sk mengkuang.. gilaa ponatt.. abes ja sukan tuh aku dah takleh rasa kaki dah.. Rabu tuh rehearsel.. sport day on Khamis.. cabaran tuhhh nk handle bebudak sek rendah.. depa takleh dok diam walau seminit.. seb baik gak aku jadik pegawai kat stesen 200m.. so just amik budak and bawak nk pi lari ja laa.. geng PJ lain yang dpt task kena jaga kat khemah rumah.. perghhhh.. smpai patah kayu dok hentak.. dok menjerit2 mcm orang gila.. mana tak.. sampai ada yang main dalam longkang.. apa cerrrr.. adoiiyaiii.. so nih cabaran pertama kami sebagai cikgu PJ.. layannn zasss.. apa apa pun posing tetap mentennnnnnn.. the best part setiausaha sukan sk mengkuang bagi all of us A+..memang harus lah dapat A+.. A-Z semua kami yang buat.. BRAVO to all PJ'ians KPLI 09 Tuanku Bainun.





komen:


Memang itulah tugas yang harus dipikul apabila ke sekolah nanti. Itu pun jika ke sekolah di bandar mungkin ada yang buat.kalau ke kawasan pedalaman memang guru yang akan buat dan waktu itulah apabila keringat membantu SK Mengkuang mengajurkan majlis sukan tahunan akan di kenang kerana ianya memberi banyak pengalaman menarik untuk di laksanakan di sekolah nanti. Malah menurut pensyarah maktab perguan yang terlibat , ianya dilakukan sebagai satu kerja kursus dalam kursus Pendidikan jasmani. Terima kasih untuk semua yang terlibat.
Bagi guru-guru walau sukan pada hari khamis , permohonan cuti tidak diluluskan dan itu semua tidak menjadi halangan kerana ianya di laksanakan pada hari Khamis dan Jumaatnya guru-guru bertugas seperti biasa.............tak merungut punnnnnn....kan itu dah tugas....


No comments:

Post a Comment